Hem

Åter i Lomsjö.

Gav mig iväg från Småland i Söndags kväll klockan 19.00 och var framme i Lomsjö cirka klockan 09.00 i Måndags. En lång resa med släp efter bilen. Då min aircondition lagt av på bilen valde jag att åka på natten för att hundarna skulle ha det svalt i bilen, dessutom mycket måttligt med trafik vid…

Motion för gubbe och hundar.

I princip varje dag ifrån mitten av Mars månad fram till den 21 Augusti cyklar jag med mina hundar och har så gjort de senaste trettio åren. Lågt räknat blir det väl en 3,5 mil i veckan under lågsäsong. Både jag och hundarna verkar må bra av detta, även om vissa hävdar att träning inte…


Följ min blogg

Få nytt innehåll direkt till din inkorg.

Första haren för Ekenäshöjdens Jäger åtta månader gammal.
Åhlstigens Zack II på prov i Kolåsen